Про семінар


Чому семінар проводиться саме в дистанційній формі та з використанням зазначених сервісів?

Головні складові компетентності педагогічних і науково-педагогічних працівників
Професійна компетентність - якість дії працівника, що забезпечує ефективність вирішення професійно-педагогічних проблем і типових професійних завдань... .

Інформаційна компетентність - якість дій працівника, що забезпечують ефективний пошук, структурування інформації, її адаптацію до особливостей педагогічного процесу і дидактичних вимог, формулювання навчальної проблеми різними інформаційно-комунікативними способами, кваліфіковану роботу з різними інформаційними ресурсами, професійними інструментами, готовими програмно-методичними комплексами, що дозволяють проектувати рішення педагогічних проблем і практичних завдань, використання автоматизованих робочих місць педагогічного та науково-педагогічного працівника в освітньому процесі; регулярну самостійну пізнавальну діяльність, готовність до ведення дистанційної освітньої діяльності, використання комп’ютерних і мультимедійних технологій, цифрових освітніх ресурсів в освітньому процесі, ведення документації навчального закладу на електронних носіях.

Комунікативна компетентність - якість дії працівника, що забезпечує ефективний прямий та зворотній зв’язок з особою, яка навчається, контакт з учнями (вихованцями, дітьми) різного віку, студентами, батьками (особами, які їх заміняють), колегами... .

Правова компетентність - якість дії працівника, що забезпечує ефективне використання у професійній діяльності законодавчих та інших нормативних документів органів державної влади для вирішення відповідних професійних завдань.
2. З Наказу Департаменту освіти і науки, молоді та спорту №884 від 09.10.2013 "Про проведення оку електронної дидактики "Мистецтво навчати" (додаток 1)

1.2. Завдання Року:
1.2.1 привертати увагу широкої педагогічної громадськості до використання технологій Веб 2.0 у навчально-виховному процесі;
1.2.2 сприяти підвищенню рівня кваліфікації педагогічних працівників у галузі інноваційних педагогічних та інформаційних технологій;
1.2.3 підвищувати обізнаність учнів та педагогічних працівників щодо нових Інтернет-технологій...

Комментариев нет:

Отправить комментарий